Българският пивовар "Загорка" поставя силен акцент върху безалкохолните бири, които предлага на родния пазар. Компанията обединява продуктите си в сегмента в общо портфолио, като вече е подготвила ярка комуникационна стратегия чрез повече реклами и партньорства с магазини.
"Загорка 0,0%", която вече е лидер на българският пазар сред безалкохолните бири, е първата, предлагана от компанията. "Загорка" ще предлага и нови вкусове на "Ариана Радлер" - освен лимон и малина, от тази година ще се продават и такива с вкус на портокал и грейпфрут, както и "тъмен лимон" - комбинация от тъмна бира и лимон.
Портфолиото, допълнено от Heineken 0,0%, носи името Zero Zone.
"Zero Zone увеличава моментите в ежедневието, в които потребителите могат да се насладят на любимия си вкус бира - на обяд или след тренировка или дори на вечеря, без да се налага да се лишават след това от възможността да шофират. В унисон с обществения диалог за отговорна консумация, ние инвестирахме много усилия в развитието и промоцията на нашето безалкохолно портфолио, за да отговорим на нуждите на нашите потребители, които искат да се насладя на любимата си бира без угризения", заяви пред журналисти Петер Копиец, изпълнителен директор на Загорка АД.
То бе представено първо в Полша преди година, а вече и в цяла Европа. По думите на Иванова, пазарът на безалкохолни бири расте и в България, и на Стария континент, тъй като потребителите все повече внимават за здравето си.