Няма спор, че колкото на по-висока позиция е човек в своята професия, толкова повече ангажименти има той. Съответно шефът ви със сигурност трябва да жонглира с няколко задачи едновременно и няма време за въпроси, които не са от съществена важност.
Нещо повече - реторичните въпроси, чийто отговор е ясен, може дори да раздразнят ръководителя ви или да го накарат, че нямате достатъчно опит и знания, за да се справите дори с лесните задачи в службата.
От Business Insider са се допитали до двама експерти в сферата на човешките ресурси и в бизнес отношенията за това какво никога не трябва да питаме шефа си. Ето и отговорите на Лин Тейлър и Майкъл Кер:
1. Какво ново се случва с компанията?
2. Чух някакви слухове за (името на някой колега). Вярно ли е това?
3. Защо (името на някой колега) ще работи по този проект?
4. Защо акциите на компанията ни поевтиняха толкова рязко?
5. Какви бяха приходите на фирмата за миналата година?
6. Каква е политиката на компанията за болничните?
7. Защо бюджетът на нашия екип ще бъде съкратен?
8. Някога ще имаме ли безплатно кафе/закуска/друго в кухнята в офиса?