От внимателното отношение към клиентите и дисекцията на рекламни клипове - най-успешните предприемачи в света имат своите маркетинг трикове, които са доказали, че работят. Ето какво споделят някои от тях за своите малки тайни:
Изберете правилното име на марката
Британският милиардер Ричард Брансън разказва, че неговата империя Virgin Group получава своето име още когато той е тийнейджър. Той разказва как с група приятели обсъждал идеята си за компанията. "Едно момиче каза: "Ние всички сме девствени. Защо не я наречеш Virgin (от англ.: девствен)?".
Съоснователят на компанията Ник Пауъл посочва, че използването на това име е било доста рисковано, но нямало спор, че грабва вниманието от раз.
Бързо излезте от сектори, които загубят перспектива
Уил Уайтхорн, който е работил като директор комуникации във Virgin, съветва предприемачите да зарязват бързо всеки проект, който не се развива.
"Ужасното е, че много организации, когато развиват нещо ново, продължават да работят по него прекалено дълго време, след като разберат, че то просто няма да се получи", казва той.
Фокусирайте се върху клиентите
Много компании описват самите себе си като предлагащи специално отношение на клиентите си. Реалността обаче често е различна. Когато поема кормилото на американския оператор T-Mobile първата работа на Джон Леджер е да се фокусира върху обслужването на клиенти, извършвано от кол центровете.
Той разказва как потребителите се обаждали само когато имат проблеми, за да се оплачат от даден продукт. Тогава той се замислил как да промени начина на работа на цялата компания, така че всички служители да показват на клиентите, че те наистина се интересуват от затрудненията им и са готови да помогнат.
Самият Леджер дава имейл адреса си на потребители чрез страницата си във Facebook, за да могат да се свързват директно с него при нужда. Това изглежда дава резултат, като T-Mobile отчита 3,8 милиарда долара печалба при загуба от 4,3 милиарда долара през 2011 година.