Световната криза във веригите за доставки принуди KFC да спре да рекламира част от своите оферти по телевизията, съобщават американските медии. В интервю за Bloomberg Кевин Хохман - изпълнителен директор на KFC, заяви, че компанията в момента не е в състояние за "агресивно популяризиране" на пилешкото без кости поради проблеми с доставките.

"По отношение на рекламата ще се съсредоточим върху нещата, с които разполагаме в изобилие", заяви той и добави, че пилето с кости е една идея по-лесно достъпно.

KFC започва да предлага 3D принтирани пилешки хапки

KFC започва да предлага 3D принтирани пилешки хапки

Техният дебют ще е в Москва наесен

Въпросното пилешко без кости, използвано при търговията с пилета, е по-силно засегнато от забавяния и недостиг, защото изисква повече обработка.

Освен гигантът KFC, още голям набор от ресторанти и търговци на дребно са засегнати от доставките на пилешко месо.

Миналия месец от KFC информираха клиентите си от Великобритания, че някои артикули няма да са на склад и че опаковката им може да изглежда различно в скоро време. Други собственици на ресторанти се оплакват от огромно увеличение на цените на домашните птици. Цената на пилешките крилца сред доставчиците на някои ресторанти в Ню Йорк се е повишила с 99%.

Обединеното кралство може да се изправи пред недостиг на месо

Обединеното кралство може да се изправи пред недостиг на месо

Птицеферми отчитат 10% спад в производството на пилешко месо през последните седмици

Освен забавянията, друга причина за увеличение на цените е недостигът на работна ръка. Фермите за пилешки крилца в Америка имат проблеми със задържането и набирането на служители и вследствие на това, те не могат да обработват птиците достатъчно бързо.