Състезанието на големите корпоративни играчи има една цел - да влязат в сърцето на потребителите. А това, чрез което те са най-разпознаваеми, е тяхната марка.
Някои се справят по-добре в изграждането на добър имидж за разлика от други и от платформата Visual Capitalist в своя инфографика, направена на база на класация на Best Brands, се опитват да покажат кои са най-големите лидери през последната година.
В технологичната сфера се намират компаниите, които се справят повече от добре, а неоспорим лидер за 2017 година е Amazon. Стойността на бранда е нараснала с 41% в сравнение с предходната година до 139 милиарда долара.
![Снимка 323490](https://webnews.bg/uploads/images/90/3490/323490/640x.jpg?_=1549978260)
Източник: Visual Capitalist
Еднакво добре се представят социалната мрежа Facebook и китайската платформа за онлайн търговия Tencent, чиито марки са поскъпнаси с по 27 на сто. Първата се изчислява на 130 милиарда долара, а втората - на 108 милиарда долара.
По ръст ги изпреварва Netflix с 30%, но стойността на бранда остава далеч по-ниска - 12 милиарда долара.
Извън света на технологиите производителят на спортни стоки Adidas може да се подхвали с 58 на сто по-скъп бранд. Американската марка Tesla пък е с 32% нагоре за последните 12 месеца.
![Снимка 323491](https://webnews.bg/uploads/images/91/3491/323491/640x.jpg?_=1549978260)
Източник: Visual Capitalist