Пенсионно-осигурителна компания "Доверие" е лидер в цифровата трансформация. Престижното отличие беше връчено на първото издание на NEXT DIFI Awards, организирано от b2b media.
ПОК "Доверие" получи признанието заради своята изцяло дигитална услуга, която позволява желаещите да станат техни клиенти, да го направят за броени минути.
Процесът по прехвърляне на средства в Универсален пенсионен фонд "Доверие" се осъществява чрез портала mydoverie.bg по изключително интуитивен, сигурен и съобразен с нуждите на съвременния потребител начин - всичко, което е нужно, е достъп до интернет и мобилно устройство.
Услугата е част от дигиталната трансформация на дружеството и е внедрена, за да улесни новите клиенти, спестявайки им посещения в офиси, редене по опашки и подписване на хартиени документи.
Компанията създаде кратък клип и онлайн ръководство, които показват лесните стъпки, чрез които всеки може, буквално от дивана си, да се присъедини към 1,2 млн. клиенти* на ПОК "Доверие".
"За нас дигитализацията не е цел. Това е път, по който вървим, за да направим обслужването на нашите клиенти още по-добро и да им предоставим по-качествен достъп до услугите ни", заяви Кирил Георгиев, изпълнителен директор на ПОК "Доверие".
Това е поредното признание за ПОК "Доверие", която чества своята 30-та годишнина. Компанията е единствената в България, която за трета поредна година увеличава пожизнените пенсии и разсрочени плащания на клиентите от УПФ "Доверие", с процент, по-висок от годишната инфлация. Общото увеличение, в резултат ежегодната актуализация, на първите пожизнени пенсии, които отпуснаха през месец октомври 2021 г., е 28,63%.
*По данни на КФН към 30.06.2024 г.