TikTok обяви нови правила за инфлуенсърите, използващи платформа. Китайското приложение вече забранява на инфлуенсърите да популяризират финансови услуги, които включват криптовалути, пише entrepreneur.

Компанията майка на TikTok ByteDance забрани видеоклипове за криптовалути, кредитни компании, кредитни карти и други.

Защо TikTok забранява на инфлуенсърите да популяризират криптовалути?

Според различни източници причината за тази нова политика в TikTok се корени в желанието да се спрат с високорисковите инвестиции, насърчавани в платформата и по този начин да се премахне разпространението на различни схеми или измами.

Въпреки тези промени, рекламната политика на TikTok ще остане същата, т.е ще се позволява на компаниите за финансови услуги да рекламират продуктите си на хора, които са на възраст над 18 години.

Както пише сайтът Bitcoinist обаче, въпреки вкарването на каквито и да било разпоредби, TikTok се вече се превърна в нарастващ инструмент за финансова информация за млади потребители с разнообразие от съдържание с хаштагове "FinTok" или "StockTok".