Спадът на приходите в туризма ще бъде до 40 на сто при най-добрия сценарий за сезона. На това мнение е ресорният министър Николина Ангелкова, която коментира темата в сутрешния блок на "Нова телевизия".
"Към момента, ако се реализират всички планирани чартърни полети, загубите за туризма у нас могат да бъдат между 30-40%. Това е оптимистичният вариант", посочи тя. По нейните думи секторът е бил напълно сринат, а сега усилията на министерството ще бъдат насочени към по-активно рекламиране на България като дестинация.
"Иска ми се да имаме позитивни послания за туризма у нас. Започнали сме своята кризисна кампания още през април месец", поясни Ангелкова.
Министърът на туризма каза още, че в тази посока ще бъдат насочени 12 милиона лева, като има 54 клипа за рекламиране на сектора. От следващата седмица те ще започнат да се въртят по водещите телевизии и онлайн каналите в нашите съседки, в това число в BBC, CNN, RTL и Euronews.
"Много е важно да се направи таргетирана реклама и в момента, в които започнат пътуванията тя да има максимален ефект", отбеляза Ангелкова.
Ангелкова поясни, че плажните принадлежности не трябва да се смесват с отделната търговска площ. За нея трябвало да има ясно обозначение.
Тя отрече и появилите се твърдения, че със задръстванията по границата с Гърция се стреми да се поощри туризма у нас. По думите ѝ не може всичко, което се случва при нашите съседи да е провокирано от нас.
Avatarx
на 18.06.2020 в 10:37:40 #1Не е много ясно как се рекламира нещо, което липсва, ама карай... Те хората не пасат трева - полека-лека ще спрат да идват съвсем. И без това в момента идват само за "алкохолен туризъм".