Facebook обмисля да предприеме тест за спиране показването на броя харесвания, които постовете събират. Тестът идва като опит за намаляване на конкурентното напрежение между потребителите в социалните мрежи.

Броят харесвания ще бъде видим само за човека, който е направил публикацията. Всички останали ще могат само да харесват поста, но не и да виждат кой още е направил това, обяви специалистът по сигурност Джейн Манчун Уонг, който разкри проекта.

Същият тест вече се прилага за приложението за споделяне на снимки Instagram, което собственост на Facebook.

Тестът в Instagram първоначално започна само в Канада по-рано тази година. Сега експериментът се провежда в седем държави.

От Facebook потвърдиха, че такъв тест ще има. Твърде е рано обаче да се каже дали идеята ще се тества и прилага широко, допълват от най-голямата социална мрежа в света.