Състезанието за това, кой ще предостави на стрийминг новия албум на британската суперзвезда Адел „25” вече приключи и печелившият е Pandora. Всички нови парчета на певицата ще бъдат достъпни за меломаните онлайн на платформата. Това обаче не се отнася за тези, които ползват конкурентите на Pandora - Apple Music и Spotify, пише Businеss Insidеr.
Борбата през последната седмица между трите компании, предоставящи онлайн музикални услуги, беше наистина жестока. Пилотното парче от албума на Адел „Hello” беше пуснато няколко седмици по-рано на всяка от тях.
Очакването на феновете беше, че остналите песни ще станат достъпни след дебюта на “25”. Два дни преди това обаче певицата информира Apple Music и Spotify, че албумът няма да бъде достъпен за техните клиенти.
С какво обаче от Pandora спечелиха Адел? Вероятно най-важното е това, че на сайта и в приложението потребителите не могат да избират конкретни песни, които да слушат. Платформата сама „предлага” подходящи парчета, според техните вкусове. От друга страна Spotify Apple и Music позволяват на потребителите да чуят даден сингъл или цял плейлист по техен избор.
Тази причина е била достатъчна за екипа на британската звезда, тъй като пускането на албума в Pandora няма да засегне неговите продажби. От друга страна е трудно да се спори с Адел и нейните хора, имайки предвид, че „25” счупи рекорда за най-продаван албум през първата седмица на дебюта му. Това си е сериозна работа, като се има предвид спадът на продажбите в музикалната индустрия през последните десетилетия.