Интернет вече е неизменна част от ежедневието ни. В резултат рекламодателите се надпреварват кой ще събере повече информация за потребителите и ще успее да привлече вниманието им.
Остава обаче един въпрос, на който липсва конкретен отговор: "Защо използваме интернет?". Все още не е ясно защо точно дадено съдържание успява да се превърне в хит сред потребителите на глобалната мрежа и какво ги мотивира да търсят конкретна информация.
От американската компания за интернет услуги AOL се опитват да внесат повече яснота по темата. В свой доклад те категоризират причините за ползване на глобалната мрежа на база на анкета, в която са се включили 55 000 души.
Ето и кои са категориите според проучването, които са обособени спрямо какво точно съдържание търсят хората. Те са подредени в зависимост от това, което потребителите търсят най-много.
1. Вдъхновение - 20%
Търсят нови и интересни идеи или искат да изпробват нещо различно.
2. Да се чувстват добре - 19%
Използват интернет за подобряване на настроението и разпускане.
3. Да бъдат в час с това какво се случва наоколо - 17%
Искат да бъдат информирани за темите, които интересуват обществото и са важни за него.
4. Забавление - 15%
Използват интернет за почивка между задачите за вършене.
5. Въпрос - 9%
Търсят отговор на даден въпрос или съвет.
6. Да бъдат в крак - 8%
Искат да бъдат информирани за теми, които ги интересуват и са важни за професията, хобитата им или начина на живот.
7. Връзка - 7%
Искат да се чувстват част от някаква общност и да намерят съмишленици.
8. Комфорт - 6%
Търсят подкрепа.
Bobby_gBG
на 07.11.2016 в 15:19:00 #1Очаквах да вида на 1 во място Порно... Но всъщност като сумираме 1, 2 и 4 място, порното също влиза в тях.