Румънският онлайн търговец eMag, който развива бизнес на българския и унгарския пазар, е готов със своя нов склад, който ще бъде най-големият такъв в Югоизточна Европа.
Строителството на съоръжението е било завършено в рамките на 11 месеца, съобщават от местното онлайн издание Business Review.
То е разположено на площ от 126 000 квадратни метра или приблизително колкото 20 футболни игрища. Там ще могат да бъдат съхранявани 2 милиона големи и средни продукти.
През миналата година стана ясно, че компанията ще инвестира 64 милиона евро в склада, което е най-голямото вложение на eMag досега. Тогава беше обявено, че той трябва да бъде готов през 2019 година.
Там предстои да бъдат отворени 750 работни места в рамките на първата фаза от проекта. При достигането на пълен капацитет там ще бъдат натоварвани по 200 камиона дневно.
Съоръжението се намира в близост до Букурещ, но е в район, част от окръг Гюргево.
vaninka
на 08.11.2018 в 17:25:43 #1Да се установят правилата за координация на комуникацията по време на криза. Сред целите още са: начертаване на основните комуникационни практики, описание на реакцията при възникналата ситуация на криза и политиката на връзка с медиите. Специалистът по кризисен ПР е необходимо да снабди ръководството и служителите с кризисни проверовъчни списъци и полезни съвети както и да начертае основната позиция на организацията. Единното мнение е ключът в успешната комуникация по време на криза, така че да не се обърка аудиторията с разнопосочни мнения и становища по отношение на кризата. Кризисния ПР се различава от журналистиката по отношение на оценката. ПР специалистът е длъжен да изготви оценка на кризата като цяло – възникване, развитие и влияние на кризата. Също така от съществено значение е да се изгради комуникационна стратегия, като за тази цел трябва в детайли да се познава засегнатата организация – нейните силни и слаби страни, нейните възможности и потенциал( чрез т.нар. SWOT анализ – анализ на силните, слабите страни, възможностите и заплахите). Компаниите по своята същност са комплексни организми, а компонентите в този организъм са в постоянна връзка по между си – вътре в системата и обкръжението. Под въздействието на външната среда настъпват промени, с които организацията е длъжна да се съобрази и да се справи, за да оцелее. Тя се намира в състояние на постоянно динамично равновесие. Всички тези промени въздействат върху обичайния функционален ред на системата. Ето защо тя е принудена да отговори на външния натиск, ако иска да запази своята цялост. В тази връзка това е една от първостепенните цели на кризисния ПР. Той трябва да работи за опазване цялостта на организацията. Ако една организация не се променя и не обновява своя репертоар на релевантни отговори, тя може да мутира.