Американският виртуален застрахователен агент Insurify получи $100 млн. финансиране от настоящи и нови инвеститори, съобщиха от компанията. Платформата ще използва новото финансиране, за да разшири дейността си и да ускори своите планове за растеж. Това включва по-нататъшно разширяване и диверсификация на застрахователните продуктови вертикали на компанията, включване на повече оферти в реално време, подобряване на функционалността на продукта, грижа за съществуващите и потенциални клиенти отвъд момента на закупуването на продукт, увеличаване разпознаваемостта на бранда и наемане на още служители, както в САЩ, така и в България, посочват оттам.

Insurify е основана през 2013 г. от Снежина Захария, Тодор Кирязов и Гиоргос Захария. Тогава Снежина Захария, сега главен изпълнителен директор, намира пазарна ниша и решава да изгради уеб платформа, където потребителите получават в реално време персонализирани оферти за автомобилни, жилищни и животозастраховки, както от големи, така и от регионални застрахователни компании в САЩ и имат възможността да закупят застраховката си по начина, по който предпочитат - по телефона или онлайн.

Във финансирането са се включили съществуващите инвеститори Viola FinTech, MassMutual Ventures, Nationwide, Hearst Ventures, Moneta VC, както и новите Viola Growth и Fort Ross Ventures.

До момента, заедно с приключването на финансирането от Серия А през четвъртото тримесечие на 2019 г., Insurify е получила общо 128 млн. долара финансиране. В резултат на това, компанията увеличава шест пъти приходите си и постига комбиниран годишен прираст от 151% за последните три години.

След приключване на финансирането по Серия А през 2019 г. Insurify успешно разширява пазара си на имотни застраховки, предлага на потребителите си моментална услуга и пуска първите си два интегрирани застрахователни продукта, чрез партньорства с Toyota Insurance Management Solutions и Nationwide (която участва в инвестиционния рунд). Insurify постига и 260% увеличение на служителите си в глобален мащаб. Постоянният 2.5-кратен ръст на приходите на Insurify на годишна база, въпреки ефектите от COVID-19 пандемията, е доказателство за силата на такъв продукт да осигури финансова защита за потребителите в цяла Америка, помагайки на много от тях незабавно да намалят разходите си по време на кризата.

По-рано тази година Insurify обяви откриването на развоен център в София, като привлече опитен екип от софтуерни инженери и експерти по изкуствен интелект от Skyscanner. Офисът на компанията се разраства активно и в други направления - като продуктов дизайн, маркетинг и реклама, с амбиция за удвояване през следващата година.