7 милиона лева е била инвестицията на Kaufland България в модернизирането на хипермаркета си в столичния квартал "Дружба", съобщиха от компанията. Магазинът е с търговска площ от близо 3 800 кв. м. и още 7 000 кв. м. паркинг.
Търговският обект вече с разширени коридори и по-ниски рафтове, а ориентирането става чрез специално разработена навигационна система, казват от компанията.
Сред нововъведенията са по-широки паркоместа и такива за майки с колички, разположени близо до входа. На изходите на обекта вече ще има машини за хигиена и дезинфекция, гримьорна и кът за почивки. Освен това клиентите ще могат да се възползват и от безплатен безжичен интернет.
Цялото осветление в хипермаркета е с енергийноефективна LED технология. От тази година компанията въвежда и допълнителен постоянен мониторинг и оптимизация на енергопотреблението. Въведени са множество методи за намаляване потреблението на хартия и ползването на електронни табели и етикети в секцията за плодове и зеленчуци.
В модернизирания хипермаркет е внедрена система за комбинирано отопление и охлаждане и модерна енергийноефективна хладилна инсталация. Всички технологии и решения имат за цел да намалят въглеродния отпечатък на обекта до минимум.
Иновативните елементи от новата концепция поетапно ще бъдат въведени и в останалите филиали на Kaufland в страната.
Кауфланд е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета със средна търговска площ от 3200 кв.м. в цялата страна.
SamSam
на 05.04.2018 в 15:25:55 #1Да вземат първо да увеличат заплатите и да наемат служители, че последният път когато бях там, не работеха 18 каси, а имаше по 20 клиента на каса.