16 000 квадратни метра търговска площ, 4 декара и половина озеленяване, над 25 млн. лева инвестиция, паркинг за 440 автомобила - това са някои от цифрите зад "Търговски парк Добрич", вторият по големина ритейл парк у нас. Той беше открит в началото на миналата седмица.
Търговското пространство е разположено върху общо 34 декара на мястото на бившия обувен завод "Добрич", като строителството започна през ноември 2022 г.
Сред обектите в ритейл парка са магазини на Lidl, KiK, Deichmann, Sport Vision, Orange, Mat Star, LC Waikiki и TEDi.
Предстои да заработят обекти за търговия с бяла и черна техника и мебели, офиси на банка и телеком, оптика и други.

Източник: Търговски парк Добрич
В "Търговски парк Добрич" има и голям обект на "Хиполенд" - изпълнителният директор на веригата за детски стоки Мариян Колев е инвеститор в проекта.
Към края на март 2024 г. общият обем на търговски паркове в България достига 536 000 кв. м., показват данните на консултантската компания за бизнес имоти Cushman&Wakefield Forton.
Докато у нас миксът от наематели се състои от главно от класически търговци като магазини за мода и обувки, мебели, електроника, в Европа тенденцията за наличието на кина, коуъркинг пространства, ресторанти и хотели в ритейл парковете вече е факт, посочиха неотдавна експертите.