Remix Global EAD (Remix), компания за "кръгова мода" (дрехи втора употреба), открива един от най-големите центрове за обработка и дистрибуция на индивидуални артикули не само у нас, но и в Европа, съобщиха от дружеството.
С новата си мащабна инвестиция от 20 милиона лева, компанията намалява негативните последици от свръхпроизводството на дрехи и аксесоари, и многократно увеличава позитивното си влияние върху околната среда. По този начин се нарежда сред лидерите в сектора, ангажирани с устойчивото бъдеще на модата.
Новата база в с. Равно поле, създадена със собствена иновативна технология - базирана на над 10 години международен опит - отваря врати една година, след като българската компания Remix стана част от американския гигант thredUP.
А thredUP е една от най-големите онлайн платформи за препродажба на дрехи, обувки и аксесоари в света. Придобиването води до сериозно увеличаване на приноса на Remix в кръговата мода в Европа, а също и до разрастването на глобалното влияние на двете компании.
Центърът, разположен върху близо 30 000 кв. м, в пълния си капацитет ще утрои досегашния и ще позволи обработката на 60 000 уникални артикула дневно, благодарение на съвременните технологии, обслужване и автоматизация.
Компанията развива услугата "Продайте на Remix", която дава възможност на всеки да продаде лесно използвани, но запазени дрехи, обувки и аксесоари. Заедно с това, предоставя възможността да се пазарува без компромис и с грижа за бюджета.
Remix оперира в България и 8 други пазара в Централна и Източна Европа. От създаването си преди 10 години до днес, тя е обработила над 23 милиона артикула или 7400 тона, като така е допринесла за спестяването на над 168 млн. килограма CO2 емисии и 2,5 млрд. MJ електричество.