Gusto стартира като малка компания на американския пазар, която предоставя платформа за управление на човешките ресурси на други малки фирми.

Днес за нея работят над 1000 души, а пазарната ѝ капитализация достига 3,8 милиарда долара.

Но все още Gusto е запазила нещо много автентично, което я прави да изглежда различна - в офиса всички ходят без обувки, за да се чувстват повече у дома си. Това е традиция за нейните създатели още от основаването ѝ през 2012 година.

"Ние живеем и работим като фирма, в която заетите са петима, десетима или двадесет души", казва пред Yahoo Finance главният изпълнителен директор на Gusto Джош Рийвс.

Въпреки това бизнесът ѝ продължава да се разраства бързо, като към днешна дата тя обслужва 6 милиона малки фирми на американския пазар и е привлякла повече от 500 милиона долара от големи местни инвеститори.

След последния рунд за привличане на капитал оценката на компанията достига 3,8 милиарда долара.

"Излизането на фондовия пазар за нас е въпрос не на "дали", а на "кога", казва Рийвс.

Що се отнася до мащабите на пазара, на който те оперират, той посочва: "Ние обичаме малкия бизнес. Смятам, че той е категория, която винаги е била мащабна, но много от фирмите по-късно са търсили възможност да увеличат мащабите си. За нас обаче това е един невероятен сектор, на който можем да бъдем полезни.".