Най-голямата германска авиокомпания съди свой клиент, който пропуснал полета си.

Конкретно в случая става въпрос за пътник, купил билети за пътуване с прекачване от Щатите до Европа. Неназованият клиент обаче умишлено пропуснал прекачването си. От компанията посочват, че това е довело до загуби за нея в размер на около 2400 долара, пише Fortune.

Пътникът се възползвал от практиката, известна като "skip lagging". При нея човек резервира може да иска да пътува до Истанбул, например, но да се окаже, че полетът до Дубай с прекачване в Истанбул му излиза по-евтино.

Така той купува билети до Дубай, но не хваща втория полет до там, а остава в турския град, като спестява част от разходите си.

При Lufthansa този случай е от 2016 година, когато техен пътник е купил билети за пътуване от Осло до Сиатъл през Франкфурт. Той обаче пропуснал прекачването до Щатите и си купил билет за полет от Франкфурт до Берлин.

По този начин общите му разходи за пътуването били 657 евро вместо 2769 евро. От Lufthansa искат да получат разликата между двете суми плюс лихви.