Банка ДСК прави уверена крачка напред с ново позициониране под слогана "Тук и сега". Това е стратегическа трансформация, която обхваща цялостната идентичност на банката - от посланията и визията до дигиталните продукти. Новият облик е насочен към съвременните, мобилно ориентирани потребители, за които скоростта, персонализацията и постоянната достъпност са задължителни.
Промяната стъпва върху задълбочено пазарно проучване, проведено от Ipsos България през 2024 г. Данните показват, че 71% от потребителите на възраст между 18 и 29 години възприемат кампанията като "подходяща за хора като мен", а 65% от всички анкетирани смятат, че новата комуникационна линия кореспондира с очакванията им към тяхната банка.

Източник: ДСК
Новото мото "Тук и сега" не е просто рекламно изречение, а обещание на банката, да бъде винаги на една ръка разстояние от своите потребители.
"С тази трансформация ние променяме не само начина, по който изглеждаме, но и начина, по който мислим, действаме и комуникираме. Искаме да бъдем банка, която се движи със своите клиенти - бързо, уверено и с поглед към бъдещето. Това е само началото на едно дългосрочно пътуване, в което ДСК ще бъде още по-близо до потребителите - тук и сега", споделя Тамаш Хак-Ковач, главен изпълнителен директор на Банка ДСК.
Ново мобилно банкиране в ритъма на живота
Ключов елемент от новата стратегия на Банка ДСК е предстоящото лансиране на изцяло ново мобилно приложение, разработвано от екипа на банката в продължение на две години. Приложението ще се превърне в основна дигитална платформа за управление на личните финанси. То притежава по-интуитивен интерфейс, подобрена навигация и функционалности, които ще се разширяват прогресивно в следващите месеци. Целта е мобилното банкиране да надхвърли обичайната роля на "приложение за преводи", като се утвърди като пълноценен финансов партньор - достъпен навсякъде, по всяко време.

Източник: Банка ДСК
DSK Home - Дигиталната революция в пътя към нов дом
Банка ДСК ще запази фокуса си върху напълно интегрираните продукти за клиентите. Пример затова е платформата за имоти и ипотечни кредити DSK Home, която вече три години променя жилищния пазар у нас. Със своя изцяло дигитален процес - от избора на мечтания имот, през кандидатстването за кредит, до електронното подписване на договора - екосистемата отбелязва ръст на потребителите от началото на година. Без излишни срещи, без хартия и с пълна прозрачност, DSK Home е верен партньор на модерните потребители в техния път към собствен дом - бързо, удобно и сигурно.
Ново партньорство с Visa - нова ера в картовите разплащания
В подкрепа на цялостната дигитална трансформация, Банка ДСК наскоро обяви стратегическо партньорство с Visa - глобален лидер в дигиталните плащания. В резултат на това сътрудничество, до края на 2026 г. всички банкови карти, издавани от ДСК, ще бъдат подменени с Visa карти. С елегантен и съвременен дизайн, новите карти ще предлагат усъвършенствана защита, възможности за безконтактни плащания, управление директно през мобилното приложение, както и достъп до ексклузивни привилегии.
Сред предимствата за премиум клиентите са кешбек, фиксирани валутни курсове при трансакции в чужбина, достъп до бизнес салони на ключови международни летища, включени застраховки, както и преференциални условия за пътувания и автомобилни наеми.
Партньорството с Visa бележи нов етап в картовите услуги на банката, като ги интегрира още по-дълбоко в мобилната екосистема на клиента и предлага ново ниво на сигурност, удобство и добавена стойност.
С тази нова стъпка в своето развитие Банка ДСК въвежда дигитализацията като водещ принцип - както в разработката на продукти, така и в езика и визията на своята марка, базирани на реалните очаквания на клиентите.
Повече за новата визуална идентичност на Банка ДСК може да намерите тук.