Мобилното банкиране се осъществява чрез мобилен телефон и дава възможност за извършване на абсолютно всички операции и плащания Алианц Банк България стартира тестово услугата мобилно банкиране, съвместно с платежния оператор СЕП България. Първата фаза на проекта стартира със служители на Алианц Банк България, СЕП България и ограничен брой търговски обекти на територията на офия. След успешно приключване на всички тестове ще се премине към пазарно стартиране на услугата. Мобилното банкиране се осъществява чрез мобилен телефон и дава възможност за извършване на абсолютно всички операции и плащания. Чрез него могат да се нареждат преводи към всички банки в страната; да се извършват плащания в интернет и в търговски обекти; да се заплащат сметки за комунални услуги; да се извършват справки в реално време. Чрез услугата мобилно банкиране потребителите разполагат с парите по сметките си във всеки момент, независимо от работното време на офисите на банката. От банката обещават висока защита на услугата. В SIM картата на телефона е записан електронен подпис и всички платежни и справочни операции се потвърждават с PIN код през мобилния телефон.