Най-много продадени автомобили за първите 7 месеца на настоящата година отчитат вносителите на Volkswagen (1449 бр.) и на Ford (1120), и с пазарен дял съответно от 11,80% и 9,12%. Като цяло пазарът на нови автомобили бележи ръст от близо 20% в сравнения със същия период на миналата година, показват обобщените данни на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП). От януари до края на юли са продадени общо 12 277 нови автомобила, спрямо 10 267 бр. за същия период на миналата година.
На трето място са вносителите на Toyota (1 033 бр.) и пазарен дял от 8,41%. Четвърти са останали вносителите на Peugeot (909 бр.) и пазарен дял от 7,40%.
Според справката на асоциацията добри продажби отчитат не само вносителите на автомобили, но и на автобуси и камиони. В този сегмент общите продажби достигат 726 бр., а лидери са вносителите на Mercedes (256 бр.) и на MAN (102 бр.). Тук нарастването е още по-голямо - с близо 64% (при отчетени 443 продажби за първите 7 месеца на 2010 година).
При мотоциклетите пазарен лидер е Peugeot (49,21% пазарен дял) с продадени 125 броя, следван от Piaggio (24,02% пазарен дял) и продадени 61 брой.