Dacia Jogger Hybrid струва между 23 750 и 26 610 евро в Румъния (с ДДС), което го прави най-скъпият модел на марката, съобщи 0-100.ro.

Така най-достъпната хибридна версия на Jogger е със 7260 евро по-скъпа от възможно най-евтината версия на Jogger.

Jogger Hybrid 140 е първият напълно развит хибриден модел, пускан някога от Dacia.

Сравнявайки базовия хибриден вариант (23 750 евро) с конвенционален вариант на двигател, оборудван по подобен начин (също базово оборудване), разликата в цената е 5 200 евро.

Всички модели на Dacia Jogger се произвеждат в Румъния, в Миовени. Към момента на публикуване на тази статия Jogger не се произвежда никъде другаде освен в Румъния.

Най-накрая се появи конкурент на Dacia?

Най-накрая се появи конкурент на Dacia?

Агресивната ценова политика на китайците вече дава резултати

Dacia Jogger и нейните клиенти

По-малко от година след търговското си пускане, през март 2022 г., Dacia Jogger регистрира 83 000 поръчки и над 51 000 регистрации по целия свят.

От общите продажби 2/3 са представени от смесения бензинов и LPG двигател (ECO-G 100), а 2/3 от продажбите са за най-оборудваната версия на гамата. В същото време 55% от клиентите на Jogger са избрали 7-местната версия.

С пускането на пазара на тази хибридна версия, нов нюанс - Schiste Grey, се присъединява към цветовата палитра.

Renault с големи планове за "златната" Dacia: пуска два нови модела и увеличава производството

Renault с големи планове за "златната" Dacia: пуска два нови модела и увеличава производството

Изпълнителният директор на Renault очерта големи планове за румънския завод и марката Dacia

Припомняме, че в края на миналата година изпълнителният директор на Renault Group Лука де Мео очерта големи планове за румънския завод и марката Dacia. Той обяви, че ще бъдат пуснати още два компактни модела след Bigster (разширен SUV модел), съобщи тогава Ziarul Financiar.

"Dacia е "чисто злато" за Renault Group", добави той и уточни, че нейният марж на печалба ще се увеличи от 10% на 15%.

Renault представи и планираното си зелено обновяване с две направления: ново звено за електрически превозни средства (водещо подразделение Ampere) и дъщерно дружество за термични и хибридни активи (Horse).

Заводът Renault Mécanique Roumanie, който произвежда двигатели и трансмисии, ще бъде част от дивизията "Horse" в рамките на новата организация на групата Renault и ще бъде споделен между Renault и Geely.