След като VW, Skoda, Volvo, Renault, Dacia и Peugeot смениха своите лога през последните години, Citroën е следващият европейски автомобилен производител, който промени корпоративната идентичност и своята емблема.

Свежият поглед върху двойния шеврон е връщане към оригиналния дизайн от 1919 г., възприет от Андре Ситроен, и представлява десетата еволюция в 103-годишното съществуване на компанията. Скоро ще го видим за първи път в това, което компанията нарича "важен концептуален семеен автомобил".

Френската автомобилна компания преосмисля логото на марката, избрано от основателя Андре Ситроен, вдъхновено от успеха на първата му металообработваща компания, произвеждаща трансмисионни системи с конусни зъбни колела.

Снимка 589351

Източник: Citroën

"Двойният шеврон" оттогава е в основата на идентичността на Citroen и сега се доразвива за десети път като основа за логото на марката. Винсент Коби, главен изпълнителен директор на Citroen, подчертава: "Докато се впускаме в вероятно най-вълнуващата глава в нашата знаменита 103-годишна история, е време Citroën да приеме модерен и съвременен нов облик. Нашата нова идентичност е елегантен символ на напредъка, докато придвижваме нашите клиенти физически в смели, напредничави превозни средства, които предизвикват традиционните индустриални правила, и емоционално, като гарантираме, че цялото им изживяване - особено шофирането с електричество - е по-достъпно, удобно и приятно, каквито и да са техните желания и нужди."

Новото лого също така ще надхвърли дигиталната среда и използването на новото лого върху и в превозните средства, за да обхване всички елементи на корпоративната идентичност на компанията, от мърчандайзинг до дилърство и обозначения на корпоративни сгради. Ефективните нови емблеми ще бъдат по-леки и по-енергийно ефективни, както и без хром, за да се увеличи рециклируемостта.

Новото лого на марката и корпоративната идентичност на Citroën са комбинирани с надписа "Нищо не ни движи като Citroën", за да подчертаят предстоящата революция в задвижването и мобилността в подхода на марката и нейния ангажимент към благосъстоянието на клиентите, пише auto-press.net.