Новият модел Giulia на италианската автомобилна компания Alfa Romeo влиза в моделната 2024 година с много промени, включително добавянето на лимитирани модели Competizione и Quadrifoglio 100th Anniversario. Актуализацията е втората за Giulia, който се появи през 2017-а и получи първото си обновяване през 2020 година, пише Motor Authority.
Последната актуализация трябва да помогне за запазване на свежия вид и усещане на красивия седан до появата на електрически наследник през следващите години. Много от същите промени се появяват и при кросоувъра Stelvio за 2024-та. Най-голямата промяна е в екстериора, който приема нови фарове, ревизирана предна броня и опушени лещи за задните светлини. Фаровете вече разполагат с три елемента за дневните светлини, дизайн, споделен с новия компактен кросоувър Alfa Romeo Tonale 2024.
Източник: Alfa Romeo
Друга ключова промяна е в кабината, където водачът е посрещнат от нов 12,3-инчов цифров инструментален панел (преди 7,0 инча). Сензорният екран на информационно-развлекателната система остава непроменен, но системата добавя нова функция Alfa Connect Services. Това предоставя нови функционалности, като например актуализации по въздуха и дистанционно управление на определени функции на превозното средство чрез смартфон.
Alfa Romeo е оптимизирала характеристиките на трите обикновени класа - Sprint, Ti и Veloce, както и на новата ограничена версия Competizione. Competizione е базирана на Veloce и се предлага с много от наличните в Giulia стандартни характеристики, включително 21-инчови сплави, червени спирачни апарати, аудиосистема Harman/Kardon, акцентиращи шевове и облицовано с кожа арматурно табло. Включена е и системата за активно окачване на Alfa Romeo.
Източник: Alfa Romeo
На върха на гамата остава класът Quadrifoglio, който добавя лимитирана серия модел 100th Anniversario, отбелязващ стогодишнината на марката за изпълнение Quadrifoglio. Само 100 от тях ще бъдат произведени за продажба в целия свят. В задвижванията не са направени никакви промени. През 2024 г. Giulia се предлага с 2,0-литров турбомотор 4 с 280 к.с. или 2,9-литров V-6 с двойно турбо с 505 к.с. Последният е запазен за версията Quadrifoglio.
8-степенната автоматична скоростна кутия е стандартна за цялата гама. Задвижването на задните колела също е стандартно за цялата гама, въпреки че класовете Sprint, Ti, Veloce и Competizione могат да бъдат поръчани със задвижване на всички колела.
Продажбите на новите модели започват съвсем скоро, като за момента е ясно, че цената на Competizione ще стартира от $53 115.