Coca-Cola убива Coke Zero в познатия й до момента вид на най-големия потребителски пазар. Компанията обяви в сряда, че планира да спре продажбите на продукта в САЩ през август. Напитката ще бъде заменена от артикул с различни рецепта, дизайн и име. Кеновете и бутилките вече ще се продава като Coke Zero Sugar, пише Business Insider.

За преоткриването на напитката съобщи главният изпълнителен директор на производителя Джеймс Куинси в разговор с инвеститори.

Според компанията Coke Zero Sugar е по-близо до вкуса на стандартната Coca-Cola и е изключително популярна на някои определени пазари.

Напитката е предназначена за клиенти, които търсят продукти без съръджание на захар и калории. Според Куинси много хора не разбират, че диетичната кола и Coke Zero не съдържат никаква захар.

Редица потребители обаче посрещнаха с неодобрение новината за "загубата" на Coke Zero, на която са любители.

"Coke Zero не се нуждае от нова рецепта", коментират в социалните мрежи фенове на марката.

Ръководството на компанията обаче не изпитва твърде големи опасения относно потенциалните реакции или объркване, които промяната може да предизвика.

Шефът на производителя коментира, че всяка промяна носи със себе си доза риск, независимо дали става дума за рецепта или дизайн.

По думите на Куинси объркването от новите име и дизайн е минимално. Бутилката на обновения продукт дава множество знаци, чрез които да се свържат двата брадна (колата с нула калории и обикновената кола) под шапката на една марка. Именно подобна е стратегията на компанията, която иска да покаже силната обвързаност между продуктите си.