Испанската модна верига MANGO планира да разшири присъствието си на Балканите, включително и в България, през 2019 година. Засега у нас компанията има два обекта в столицата - в търговските обекти The Mall и Ring Mall. Това става ясно от публикации в местните медии. 

Според информация на испанското издание Lavanguardia веригата ще удвои броя на магазините си у нас, като през първата половина на годината трябва да бъдат отворени по един в столицата и във Варна.

В Хърватия компанията също ще отвори два магазина в градовете Пула и Сплит, като така обектите им в страната ще станат 15. В Румъния до края на годината трябва да бъдат отворени нови 4 магазина към настоящите 16 за веригата. Такива ще отворят врати в Брашов, Яш и Тимишоара.

Според официално съобщение на сайта на компанията през 2019 година тя ще има нови търговски площи, разположени на 60 000 квадратни метра. От веригата посочват, че ще отворят 27 нови обекта в следващите месеци.

Към края на 2017 година броят на магазините на групата са 2190, като тя развива дейност на 110 различни пазара.

Заедно с това MANGO има платформи за онлайн продажби в 80 различни страни. През настоящата година от дружеството очакват приходите им от интернет търговия да достигнат 20% от общия оборот. През 2017 година техният дял е 15,5 на сто от общите приходи в размер на 339,2 милиона евро.

Компанията е основана през 1984 година, като у нас тя навлезе през 2013 година. Тогава тя оперираше чрез дружеството "Атриум България", която по-късно беше обявена в несъстоятелност. Към днешна дата обектите на веригата у нас се управляват от дъщерната й фирма "Манго България".