От скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK обявиха, че продължава да изпълнява стратегията на вергиата за отваряне на поне 5 нови обекта годишно у нас. От началото на 2024 г. до сега вече са открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград. До края на годината предстои да се отворят още два нови магазина, стана ясно на официално събитие в градината на Резиденцията на посолството на Кралство Дания в България.
Фокусът на веригата в България ще е обновяването на 5 от магазините на JYSK, открити преди 2018 г. Те ще бъдат изцяло трансформирани в концепцията Store 3.0, която води до по-доволни клиенти, но и до ръст в продажбите в обновените обекти. На 20 юни предстои новото отваряне на реновирания магазин в Асеновград.
Една от основните цели на JYSK е да интегрира грижата за околната среда във всички дейности на компанията. Затова скандинавската верига работи активно за увеличаване на процента на материали от сертифицирани отговорни източници.
Източник: JYSK
Резултатите и прогнозите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво. За 2024 г. трите най-купувани категории към момента у нас са мебели, градинско обзавеждане и матраци, като от летните колекции най- продавани са шезлонги, градински маси и комплекти за отмора.
От стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 55 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 800 служителя.