Общите онлайн покупки на американците в "Черния петък" достигнаха нов рекорд, съобщава Market Watch, позовавайки се на доклад на Adobe Analytics. Сумата възлиза на 9,8 милиарда долара, което е със 7,5% повече от година по-рано.
Най-популярните артикули сред американските потребители са телевизори, смарт часовници и кукли Барби. Десетте най-купувани продукти също включват Bluetooth слушалки, играчки Mini Brands, външни батерии с безжично зареждане, роботизирани прахосмукачки, сервизи за хранене и кафе машини.
От Adobe Analytics очакват Cyber Monday (27 ноември) да надмине по продажби Черния петък. Според прогнозата на аналитичната компания онлайн покупките на американците ще достигнат 12 милиарда долара този ден, което е с 6,1% повече от година по-рано.
Adobe също прогнозира, че в двата дни след Черния петък, събота и неделя, американците са похарчили около 10 милиарда долара повече за онлайн пазаруване.
Американците са похарчили 5,6 милиарда долара за онлайн пазаруване на Деня на благодарността (23 ноември), което е с 5,5% повече от миналата година и е рекорд, съобщи Adobe по-рано.
no-noi
на 27.11.2023 в 22:44:04 #1А в българия отстъпките са 5-10% смешна история