Общите онлайн покупки на американците в "Черния петък" достигнаха нов рекорд, съобщава Market Watch, позовавайки се на доклад на Adobe Analytics. Сумата възлиза на 9,8 милиарда долара, което е със 7,5% повече от година по-рано.

Най-популярните артикули сред американските потребители са телевизори, смарт часовници и кукли Барби. Десетте най-купувани продукти също включват Bluetooth слушалки, играчки Mini Brands, външни батерии с безжично зареждане, роботизирани прахосмукачки, сервизи за хранене и кафе машини.

Онлайн покупките в САЩ през "Черния петък" надхвърлиха $9 милиарда

Онлайн покупките в САЩ през "Черния петък" надхвърлиха $9 милиарда

Най-популярни са електрониката, играчките и фитнес оборудването

От Adobe Analytics очакват Cyber ​​​​Monday (27 ноември) да надмине по продажби Черния петък. Според прогнозата на аналитичната компания онлайн покупките на американците ще достигнат 12 милиарда долара този ден, което е с 6,1% повече от година по-рано.

Adobe също прогнозира, че в двата дни след Черния петък, събота и неделя, американците са похарчили около 10 милиарда долара повече за онлайн пазаруване.

Полезен или вреден е "Черният петък" за бизнеса

Полезен или вреден е "Черният петък" за бизнеса

Какво споделят експертите?

Американците са похарчили 5,6 милиарда долара за онлайн пазаруване на Деня на благодарността (23 ноември), което е с 5,5% повече от миналата година и е рекорд, съобщи Adobe по-рано.