Италианската модна къща Valentino обмисля да направи първично публично предлагане на свои акции през следващата година след като през 2015 г. почти удвои печалбата си с приходи от над 1 милиард долара.

IPO-то все още е проект, но все пак вероятно ще стане факт през 2017 г. Това твърди главният изпълнителен директор на компанията Стефано Сасси в интервю, направено по време на седмицата на модата в Париж.

По неговите думи обаче от Valentino ще изчакат с листинга на фондовия пазар заради скорошните спадове, които костваха милиарди на голяма част от производителите на луксозни стоки, пише Bloomberg.

Сасси очаква 2016 г. да е още по-успешна от предходната и растежа на компанията да нарасне двойно, тъй като предстои отварянето на нови 25 търговски обекта в различни краища на света.

Към момента италианският моден лидер управлява 130 свои магазина, а продава продукти в още около 200. За сравнение най-голямата марка за луксозни стоки Luois Vuitton има над 450 търговски обекта.