Ако се питате какви са предимствата на това да съберете комуникационните си канали, в които общувате с клиенти, на едно място, ви препоръчваме да разгледате Omnilinx. Това е единствената българска омниканална платформа, която събира телефона, Facebook Messenger, Viber, уеб чата, WhatsApp и имейла и тикетите под един покрив. С Omnilinx можете да улесните комуникацията и обслужването на клиенти, като им осигурите по-голямо удобство и ефективност в процеса на общуване с вас.

Платформата Omnilinx се ражда през 2022 година. Тя е разработена от българската софтуерна компания "Прайс Интернешънъл", позната до този момент на B2B пазара с телекомуникационните си решения за бизнес телефония.

От самото начало

Компанията се отличава с това, че успява да се развива самостоятелно, без да търси финансиране от фондове. Стартирана от нулата от трима телеком инженери, те започват да развиват облачна платформа за контактни центрове, която към днешна дата превъзхожда редица световни конкуренти.

Omnilinx е единствената българска омниканална платформа, която събира телефона, Facebook Messenger, Viber, уеб чата, WhatsApp и имейла и тикетите под един покрив.

Освен, че първият им бранд Callflow вече години наред е един от лидерите в решенията за виртуални телефонни централи и облачен софтуер за контактни центрове в България, компанията оперира и на други пазари в Европа и Латинска Америка.

"Откакто сме на пазара, вече повече от 15 години, претърпяхме значителна еволюция. Първоначално имахме за цел да създадем перфектния софтуер за контактни центрове, който да включва възможно най-голям брой функционалности. По този начин успяхме да отговорим на потребностите на най-взискателните корпоративни клиенти, но в един момент осъзнахме, че пазарът търси по-опростени решения", казва един от основателите Мартин Кокалов пред Money.bg.

Така се ражда и второто им решение - уеб базираната виртуална телефонна централа, която отговаря на ежедневните нужди на бизнеси, които са по-мобилни и имат по-различни процеси от един кол център.

Идеята за създаването на третата, най-новата облачна платформа - Omnilinx, идва, когато клиентите на софтуерната централа започват да търсят интегрирани решения, които  излизат от рамките на телефонната услуга и обединяват повече канали, в които да обслужват клиентите си. От компанията подчертават, че самите потребители вече искат да общуват с бизнесите по начина, по който общуват с приятелите и семействата си: лесно, през всеки удобен за тях канал и разговорът да е в темпо удобно за клиента.

Снимка 608584

Източник: Omnilinx

"Вярваме, че като предоставим решение, което свързва комуникационните канали, можем да помогнем на различни бизнеси - от банки и кредитни институции до онлайн магазини да подобрят общуването с клиентите си".

Компанията предоставя услугите си на над 1000 бизнес клиенти и държавни институции, като сред тях са Ardes.bg, Ozone.bg, Pulse Fitness, Sport Depot, Credissimo и други.

"Платформата Omnilinx беше добре приета от нашите клиенти и ни позволи да разширим портфолиото ни и да обслужваме по-добре техните нужди. Вече сме в състояние да предоставим безпроблемно интегрирано решение за всички канали за обслужване на клиенти и комуникация и смеем да твърдим, че имаме доста добра поддръжка за клиенти", споделят още от компанията.

От там казват, че обратната връзка с клиентите е изключително важна и играе решаваща роля за развитието на продуктите.  "Информация черпим от обратната връзка на настоящите ни клиенти и запитванията за специфични функционалности от потенциални клиенти".

Така например се ражда една от интересните функционалности на телефонната централа - "тагове и коментари". Тя позволява на екипа да слага етикети на всеки проведен телефонен разговор, а в края на даден период да прави справки какви обаждания влизат и да анализира комуникацията, без да се налага да се прослушват записи от разговорите.

Снимка 608638

Източник: Omnilinx

Конкуренция на световно ниво

Omnilinx е единствената българска платформа за омниканална комуникация, но в световен мащаб съществуват стотици подобни решения. От компанията обаче не се притесняват: "Екипът ни е в крак с новостите в индустрията и следим какво се случва не само на европейския, но и на американския и азиатските пазари и техните тенденции в комуникационните софтуери".

Това, което ги отличава от конкурентите, е, че предлагат възможност за гъвкаво ценообразуване, което множество компании търсят, но никой световен гигант не предлага.

"Друга наша силна страна е, че платформите ни от софтуерна гледна точка са базирани на съвременен код и затова лесно могат да се надграждат и интегрират. Виждали сме сериозни наши конкуренти, които са базирали продуктите си на вече остарели технологии и знаем, че в бъдеще това няма да е в тяхна полза", казва Мартин Кокалов.

Мартин Кокалов и екипът, който стои зад Omnilinx, ще участват в конференцията Balkan eCommerce Summit, която ще се проведе в София на 4 и 5 април.

Събитието, което се организира от eCommerce Academy за първи път тази година, се очертава като едно от най-значимите в сферата на електронната търговия, защото ще събере специалисти от целия регион, които ще могат да обменят опит, практики и тенденции от собствените си държави.

"Имаме значителен брой клиенти, които са онлайн търговци, материята ни е близка и ще ни е полезно да се свържем с ключови играчи от региона, а също и да представим нашите решения на по-широк кръг от експерти", завършва изпълнителният директор на Omnilinx.