Френският автомобилният гигант PSA Peugeot Citroen представи днес първата информация за новия си 5 годишен план за стратегическо развитие Push to Pass, покриващ периода до 2021 година. 

Шефът на PSA Карлос Таварес коментира, че планът ще трансформира компанията, давайки й възможност да развие пълния си потенциал. Целта е да се постгине ръст на продажбите 10 на сто до 2108-а и 15% до 2021 година.

Част от основните акценти, които анонсират от фирмата са свързани с продуктова офанзива при марките си Peugeot, Citroën и DS, изградена на базата на 26 нови леки коли и 8 нови лекотоварни предложения, в това число и пикап (1 тон), обединени с инициативата “по един нов автомобил, за регион, за марка и за година”. 

От PSA Peugeot Citroen обещават и сериозно развитие по отношение на пазарните си предложения с алтернативно задвижване- очакваните plug-in хибриди са 7, а чисто електрическите 4. Също така се предвижда и стартирането на програма за свързани автомобили и такива, оборудвани със система за автономно движение информира auto-press.net.