Китайският гигант в онлайн търговията Alibaba отчита 38% ръст на продажбите си през последното тримесечие на 2019 година, като резултатите на компанията изпреварват очакванията на анализаторите, съобщава The Wall Street Journal.
Към края на декември приходите на лидерът в интернет търговията достигат 161,45 милиарда юана или 23,19 милиарда долара.
Това е със 117,28 милиарда юана повече в сравнение със същия период на предходната година. Експертите прогнозираха, че те ще бъдат в размер на 159,7 милиарда юана.
В допълнение от Alibaba отчитат, че активните им потребители на годишна база са 711 милиона или с 18% повече в сравнение с предходната.
В съобщението за финансовите резултати за периода октомври - декември 2019 година от Alibaba не посочват за това как коронавирусът в Китай се е отразил на бизнеса им. От компанията обаче посочват, че осигуряват подкрепа на своите партньори в борбата с епидемията.
"Мобилизирахме търговските и технологичните сили на екосистемата на Alibaba, за да подкрепим борбата срещу епидемията, да гарантираме доставките на необходимите за това стоки на потребителите си, като въведохме мерки за помощ на нашите търговци", посочва изпълнителният директор на компанията Даниел Занг.