Южнокорейският производител на телефони Samsung заяви, че все още не може да определи дата, от която ще започне доставките на иновативния се сгъваем смартфон Galaxy Gold. Компанията се извини на клиентите си в САЩ за закъснението, пише Reuters.
След като рецензенти откриха проблем с дисплея на телефона, най-големият производител на смартфони отложи доставките. Забавянето доведе до неуспех усилията на марката първа да предостави сгъваем телефон за потребителите. Моделът трябваше да бъде пуснат в продажба на 26 април.
"Ако не се свържете с нас и ние не сме доставили продукта до 31 май, вашата поръчка ще бъде анулирана автоматично", съобщава южнокорейският производител чрез имейл на своите клиенти, които са поръчали смартфона предварително в САЩ.
Според правилата в Щатите от Samsung се изисква да уведоми клиентите си, че предварителните поръчки ще бъдат анулирани, в случай, че продуктът не бъде доставен до 31 май.
От компанията са обявили намерението си да произведат поне 1 милион броя от модела Galaxy Fold през първата година, спрямо общо произведените 300 милиона телефона на година.
Поради големия интерес и желанието на много клиенти да се сдобият със сгъваемия смартфон, по-рано компанията премахна опцията за предварителна продажба.