Най-голямата верига супермаркети във Великобритания Tesco призова клиентите си да подкрепят местните пъбове. Днес бирарииите в Обединеното кралство отвориха за първи път след наложения локдаун още в края на миналата година. От Tesco провеждат мащабна национална рекламна кампания чрез вестници, социални мрежи и билбордове. Хранителната верига призовава хората да посещават масово кръчмите, за да им помогнат да излязат от "тежката" ситуация, в която се намират заради дългата пандемия. Призивът към клиентите е поднесен по доста любопитен начин.
"Тази година беше трудна за пъбовете. Ето защо този път ние няма да ви разказваме за нашите фантастични сделки. Вместо това използваме това пространство, за да ви помолим да подкрепите бирариите (стига да се чувствате в безопасност).
Рекламната кампания на Tesco идва точно седмица преди главният им изпълнителен директор Кен Мърфи да представи финансовите резултати на компанията за изминалата година.
От хранителната верига не са първите, които излизат с призиви на подкрепа за засегнати от локдауна бизнеси. През ноември миналата година се случи почти немислимото. От Burger King призоваха клиентите си да поръчват бърза храна от конкурентите си McDonald's, Taco Bell и KFC, за да подкрепят всички служители и ресторанти, засегнати от кризата.
"Днес е наистина огромен ден, тъй като много пъбове са отворени отново след една невероятно трудна година", заяви говорител на Tesco. И допълни, че се надява клиентите на супермаркета "да вземат семейството си или приятели и да се отправят към най-близката местна кръчма за по питие или да хапнат.
Миналата седмица самият министър-председател на Великобритания Борис Джонсън заяви пред медиите, че вече няма търпение пъбовете да отворят и да изпие една голяма халба с бира.