Две награди получи екипа на Avendi от European Distribution Awards 2024, организирани от LV Moët Hennessy за "Кампания с най-добра възвръщаемост на инвестицията" (ROI) - за изключителната колаборация с шеф Севда Димитрова и френската марка шампанско Veuve Clicquot, както и отличието "Най-добра дигитална кампания" - за вдъхновяващото дигитално присъствие на шотландското уиски Glenmorangie.
Тези награди са поредното признание за Avendi, за постигнатите резултати и високите стандарти при прилагането на ефективни маркетингови стратегии за представянето на премиум брандовете от своето портфолио.
На българска почва популярната марка шампанско Veuve Clicquot, което подкрепя успеха на жените по целия свят, си партнира с шеф Севда Димитрова, победителка във втория сезон на MasterChef България. В рамките на активацията тя представи специално авторско брънч меню в съчетание с Veuve Clicquot Yellow Label.

Източник: собствен архив Аvendi
Освен това, шеф Димитрова бе поканена да участва в регионалната програма за талантливи жени готвачи, насочена към насърчаване на иновациите и креативността в гастрономията. Първото събитие от инициативата Solaire Tables by Veuve Clicquot се състоя в Загреб, където пет водещи жени готвачи от България, Хърватия, Словения, Унгария и Румъния приготвиха уникална регионална вечеря. Името Solaire е препратка към емблематичния жълт цвят на Veuve Clicquot, символизиращ оптимизъм и нови възможности.
Целта й беше да отвори нови възможности за талантливите жени в гастрономията и да създаде общност от дами, споделящи креативността, иновациите и оптимизма на мадам Клико. Програмата е вдъхновена от философията и наследството й, която преди 250 години дръзва да продължи бизнеса с шампанско в изцяло мъжки свят.
Тя се превръща в една от първите бизнес дами на съвремието и е наречена "Гранд дамата на Шампан". Марката Veuve Clicquot продължава нейната мисия, като подкрепя прогреса на жените и застава зад програми като Solaire tables, обединяващи успели жени готвачи в нашия регион.
В категорията "Най-добра дигитална кампания" Avendi e отличена за вдъхновяващото дигитално присъствие на шотландското уиски Glenmorangie. Кампанията бе наградена за постигнатите впечатляващи резултати с висока ефективност на инвестициите в дигитални канали, като значително надхвърли поставените цели за ангажираност и възвращаемост.
Още признания за екипите на Avendi
Само за последните 3 години компанията е награждавана многократно. През 2024-та Avendi получи и отличието за "Най-добър дистрибутор" на 2024-та от списание Progressive.
През 2021-ва Avendi грабва приза за Best E-Retail Push за лансирането на Chandon Garden Spritz на LV Moët Hennessy. Отново през 2022-ра компанията печели и наградата за Best practices отново за бранда Chandon Garden Spritz.

Източник: собствен архив Аvendi
25 години устойчиво партньорство и експертиза
Аvendi, част от VM Finance Group, си партнира вече близо 25 години със световноизвестната компания LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy, която обединява някои от най-емблематичните луксозни марки. Дългосрочността на взаимоотношенията ясно демонстрира инвестицията в устойчивост и експертиза на екипа на Аvendi. Партньорството на Moët Hennessy и Avendi, тогава Аско - започва с представянето на българския пазар на иконичните брандове Dom Pérignon и Moët & Chandon, които дистрибутира и до днес, под името на Avendi, като постепенно обогатява предлаганото портфолио.
Днес Аvendi се грижи за дистрибуцията и маркетинга на френските шампанско брандове Dom Pérignon, Veuve Clicquot и LaGrand Damme, Ruinart, Moët & Chandon, Krug; коняк Hennessy; водката Belvedere; уиски брандовете Glenmorangie и Ardbeg; и вината от известните изби Cloudy Bay и Terrazas de los Andes.
През 2021-ва към това портфолио се добавя и Chandon Garden Spritz, вълнуваща комбинация от изключително пенливо вино с битер ликьор от свежи портокали.
За Avendi
Аvendi, част от VM Finance Group, е водеща компания в маркетинга и дистрибуцията на бързооборотни стоки. Дистрибутор на водещи световни марки вече над 24 години. Тя работи в две направления на дистрибуцията и маркетинга - напитки и храни.
Компанията представлява световни марки като: Moët & Chandon, Dom Perignon, Cardhu, Veuve Clicquot, Bushmills, Jose Cuervo, Kraken, Johnnie Walker, The Singleton, Glenmorangie, Ketel One, Belvedere, Smirnoff, Tanqueray, Baileys, Branko, Monin, Perrier, Efes. Част от портфолиото на дивизия Храни на Avendi са продуктите за бебета и деца, хранителните и хигиенните продукти - Chicco, Bio Nino, Plasmon, Filippo Berio, Kraft Heinz, Artsana и много други.
Компанията има и собствен бранд интерактивни образователни играчки Thinkle Stars, които са специално създадени за българските деца и "говорят" на български език.
Като част от икономическа група VM Finance Group, Avendi поддържа високите стандарти на групата и експертизата в обслужването на потребителите и се ползва от централизираните услуги на групово ниво, които холдинга предоставя.
За Louis Vuitton Moët Hennessy
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton е френска мултинационална холдингова компания и конгломерат специализиран в луксозни стоки със седалище в Париж, Франция. Компанията е създадена през 1987 г. чрез сливането на модна къща Louis Vuitton с Moët Hennessy, която е създадена от сливането през 1971 г. на производителя на шампанско Moët & Chandon и производителя на коняк Hennessy.
През 2023 г. LVMH стана първата европейска компания, с оценка от над 500 милиарда долара. През 2023 г. компанията е класирана на 47-мо място в Forbes Global 2000. LVMH контролира около 60 дъщерни дружества, които управляват 75 луксозни марки.