Coca-Cola за шеста поредна година е най-често избираната марка в света, показва докладът на Kantar Worldpanel - Brand Foodprint за 2018 година. Той отразява колко често потребителите избират стока на даден бранд.
Резултатът за Coca-Cola е цели 5,8 милиарда пъти през изминалата година, достигайки до над 40% от населението на Земята.
На второ място след нея се оказва марката паста за зъби Colgate, която е била избрана 3,886 милиарда пъти през 2017 година. На трето място са продуктите Maggi, купувани 2,489 милиарда пъти.
Сред марките в топ 10 има още няколко напитки. В това число влиза Pepsi и Nescafe, избирани над 1,9 милиарда пъти.
Друг познат и на нашия пазар продукт е марката Dove, която е била купена над 1,7 милиарда пъти през 2017 година.