Българският финтех еднорог Payhawk обяви, че е записал 86% ръст на приходите си на годишна база за първото тримесечие на годината, а целта на дружеството е да стане публична компания. На фона на по-високите приходи, общият брой клиенти на компанията е скочил с 58% на годишна база.

Payhawk е корпоративна платформа за управление на разходите, която издава смарт карти на служителите на бизнес клиентите, за да извършват плащания и да следят разходите си.

"Нетното задържане на приходи само от нови клиенти през 2023 г. е 141% в световен мащаб", съобщават от Payhawk.

Payhawk, оценена на $1 милиард, откри нов офис в София за 300 служители

Payhawk, оценена на $1 милиард, откри нов офис в София за 300 служители

Създава се нов отдел продажби и реклама, насочен към българския пазар

В интервю за американската медия CNBC главният изпълнителен директор и съосновател на Payhawk Христо Борисов заяви, че компанията ще следва стратегията си за сливания и придобивания, за да може да увеличи позициите си на различни пазари. По думите му стартъпът търси фирми за покупка, извън САЩ.

На годишна база броят на служителите на фирмата се е увеличил с 29% и вече достига 305 души. До края на тази година компанията планира 31% ръст на броя на кадрите си.

Payhawk обяви и новото си продуктово издание "Лято 24", което включва набор от нови инструменти, улесняващи персонализиране на процесите за управление на бизнес разходите. Според компанията трите основни предизвикателства при управлението на разходите на бизнеса, пред които са изправени големите организации, са свързани с получаването на одобрение, неефективния софтуер и човешките грешки.

Payhawk може да се опита да набере нов рисков капитал през тази или следващата година. Стартъпът, който вече е подкрепен от фирмите за рисков капитал Lightspeed, Greenoaks и Earlybird, до момента е набрал $240 милиона.

Payhawk отваря офис в САЩ

Първият български "еднорог" отваря офис отвъд океана

Компанията с централа в Лондон вече е активна в 32 страни