За първи път от пускането си приложението за чат Snap отчита спад на дневните потребители. През второто тримесечие на годината техният брой е намалял с три милиона, или 2% спрямо предходното тримесечие, достигайки 188 милиона, предава CNN.

Въпреки това Snap отчете ръст на приходите от 44% на годишна база до $262 милиона и по-малка загуба на акция, отколкото очакваха анализаторите.

Как едно съобщение в Twitter изтри $1,3 милиарда от стойността на Snap

Как едно съобщение в Twitter изтри $1,3 милиарда от стойността на Snap

За разпродажбата помогна и космическата заплата на CEO - $637 милиона

В резултат акциите на компанията се покачиха с 11% след края на търговията, но по-късно изтриха печалбата и се върнаха до нивата при затваряне.

Разочароващите данни за технологичната компания идват в момент, в който конкуренцията от Instagram расте. Платформата, притежавана от Facebook, наскоро съобщи, че 400 милиона души използват популярната опция Story всеки ден.

Twitter последва Facebook, акциите се сринаха със 17%

Twitter последва Facebook, акциите се сринаха със 17%

Заради по-нисък брой месечно активни потребители

Snap отдаде спада на потребителите на променения дизайн на приложението, който предизвика множество негативни реакции. От компанията обаче увериха, че вече са разрешили най-големите проблеми.

Във вторник саудитският принц Ал-Уалид бин Талал съобщи, че е придобил 2,3% дял в Snapchat. Инвестицията от $250 милиона е направена на 25 май.

Наскоро резултатите си за тримесечието съобщиха и други социални мрежи като Facebook и Twitter. Те също отчетоха спад на потребителите, макар и поради други причини.

Минус $100 000 000 000: Facebook записа най-големия спад в историята на фондовия пазар

Минус $100 000 000 000: Facebook записа най-големия спад в историята на фондовия пазар

Но други компании също са били близо до тази граница