За първи път от пускането си приложението за чат Snap отчита спад на дневните потребители. През второто тримесечие на годината техният брой е намалял с три милиона, или 2% спрямо предходното тримесечие, достигайки 188 милиона, предава CNN.
Въпреки това Snap отчете ръст на приходите от 44% на годишна база до $262 милиона и по-малка загуба на акция, отколкото очакваха анализаторите.
В резултат акциите на компанията се покачиха с 11% след края на търговията, но по-късно изтриха печалбата и се върнаха до нивата при затваряне.
Разочароващите данни за технологичната компания идват в момент, в който конкуренцията от Instagram расте. Платформата, притежавана от Facebook, наскоро съобщи, че 400 милиона души използват популярната опция Story всеки ден.
Snap отдаде спада на потребителите на променения дизайн на приложението, който предизвика множество негативни реакции. От компанията обаче увериха, че вече са разрешили най-големите проблеми.
Във вторник саудитският принц Ал-Уалид бин Талал съобщи, че е придобил 2,3% дял в Snapchat. Инвестицията от $250 милиона е направена на 25 май.
Наскоро резултатите си за тримесечието съобщиха и други социални мрежи като Facebook и Twitter. Те също отчетоха спад на потребителите, макар и поради други причини.