Много от мениджърите от малкия бизнес в САЩработят през цялото си почивно време и дори в банята четат свързани с работата си имейли. Изследването, цитирано от CNN е публикувано в понеделник.

Като цяло респондентите са изградили картина за дълги часове труд, малко ваканции и все по-размита линия между работа и почивно време. Автори на изследването са Staples Inc.

Стандартната 40 - часова работна седмица е мираж за повечето мениджъри. На практика 20% от допитаните работят удвоено време, добавяйки допълнителни 40 часа към работната седмица.

Времето е критичен ресурс за компаниите от всякакъв размер, но то е най-важен ресурс за мениджърите на малкия бизнес, които имат решаващ принос за успеха на техните компании и често им липсва инфраструктурната подкрепа на големия бизнес", казва Джон Гиусти, вицепрезидент на поделението на Staples ориентирано към малкия бизнес.

Респондентите са обвинили за претоварването си разрастването на бизнеса, тяхната лична отговорност и старанието да се задържиш „горе". Един на всеки пет мениджъри казва, че поне четири или пет пъти седмично работи докато вечеря.

Над една трета от допитаните не са успели да си спомнят последната ваканция. От тези, които са взимали годишен отпуск, поне половината са работили през някаква част от нея. А половината от респондентите казват, че работи по празници.

В добавка на това, близо половината от респондентите работят докато шофират, над 2/3 работят в почивните си дни, което значи да си проверяват гласовата и електронна поща и да отговарят на повиквания, а 2/3 работят след работно време и през нощта.

А близо 20% си признават, че четат свързани с работата имейли в банята.

Изследването е извършено в течение на една седмица през декември 2006 от Staples под надзора на International Communications Research, последните са направили извадка от 300 лидери на компании с по-малко от 20 служители.