Ползващите смартфони на Android имат по-висока лоялност към бранда от потребителите на iOS, показва ново проучване на Consumer Intelligence Research Partnership (CIRP). Но разликата е малка - лоялността към определена марка Android смартфон е 91%, докато при iOS тя е 86%.

По-рано показателят лоялност беше в полза на iOS, пише Gizchina. Но след като Google значително подобри Android - актуализира потребителския интерфейс, направи по-удобно използването на приложения, пускането на музика, видео и т.н., тази тенденция започна да се променя, отбелязваTechNews.bg.

Освен това, поради факта, че Android държи около 88% от пазара на смартфони в света, има много повече потребители на тази платформа, които се опитват да преминат към iOS, отколкото обратното, сочи анализът на CIRP.

На пазара се предлагат голям брой марки смартфони, които работят под управление на операционна система Android, както и много обвивки за тази платформа, включително MIUI, EMUI и др., докато iOS устройствата носят само един бранд - Apple.