Потребителите на Facebook скоро вече ще могат да си купуват билети за концерти и други събития директно през платформата на социалната мрежа. Интернет компанията вече се е договорила за партньорство с американския лидер в тази сфера Ticketmaster, пише BuzzFeed News. Окачва се сделката да влезе в сила до края на месеца.
Във всички страници на събития във Facebook ще има поставен линк, който ще позволява на потребителите да направят поръчка на билети и да ги заплатят, без да излизат от сайта.
От своя страна Ticketmaster вероятно ще получат достъп до платформата за реклами на социалната мрежа и ще могат да предлагат концерти, театрални постановки и други на база на харесванията на хората.
Това партньорство е част от амбицията на Facebook да се превърне в платформа, която предлага всякакви възможности за директно пазаруване онлайн.
В тази посока от интернет компанията са подготвили и промени в мобилното си приложение за съобщения Messenger, за да могат чрез него клиентите да се свързват с компаниите, които ги интересуват.
През софтуера потребителите ще могат да изпращат запитвания, да следят доставките си и дори да се обърнат за помощ при избора на най-подходящия за тях продукт.