Социалната мрежа Facebook се кани да навлезе на напълно нов пазар и това вероятно ще застраши бизнеса на други успешни компании в индустрията, като Netflix и HBO.

Компанията на младия милиардер Марк Зукърбърг планира да пусне свои сериали по-късно през лятото. Това твърди Wall Street Journal.

От социалната мрежа вече преговарят със студиа от Холивуд, като са намекнали, че са готови да платят по 3 милиона долара за епизод. Това са потвърдили от ръководството по време на срещи с агенти от индустрията, твърдят запознати.

Целта на Facebook е да привлече вниманието на потребителите между 13 и 34-годишна възраст, като по-сериозен ще бъде фокусът на тези между 17 и 30 години.

Според информацията от компанията вече са се договорили за два сериала - "Strangers" и "Last State Standing".

От публикацията на Wall Street Journal става ясно още, че Facebook ще пуска епизодите по традиционния начин, а не като Netflix и Amazon - по цял сезон наведнъж.