Производителят на спортни стоки Adidas планира да обърне гръб на инвестициите в телевизионни реклами на фона на стратегия за увеличаване четири пъти на вложенията в електронна търговия през 2020 година.

По думите на главния изпълнителен директор на компанията Каспър Рорстед фирмата ще се насочи към онлайн каналите, за да достигне до по-младите потребители, които са ключова целева група за марката.

"Ясно е, че младите клиенти се интересуват и търсят марката предимно чрез мобилните си устройства", коментира той, цитиран от CNBC.

"Дигиталното присъствие е ключово за нас, така че вече няма да виждате наши телевизионни реклами", допълва шефът на Adidas.

След като пое управлението на производителя през миналата година, Рорстед насочи бизнеса по-сериозно към дигиталните продажби, като вложенията в тази посока са достигнали 1 милиард евро през миналата година и се очаква да скочат до 4 милиарда евро през 2020 година.