Италианският производител на кафе Lavazza търси възможности за придобивания, които да увеличат оборота й до 2,2 милиарда евро или 2,4 милиарда долара в следващите четири години.

Това заяви главният изпълнителен директор на компанията Антонио Баравале, цитиран от Reuters.

Продажбите на фирмата са нараснали с 29% до 1,9 милиарда евро през миналата година бладогарение на придобиването на френския бранд Carte Noire и на датския Merrild.

Реализираните приходи от продажби извън Италия също са се увеличили до 60 от 53 на сто през 2015 година, показват данните.

"Ние сме си поставили за цел да увеличим годишните продажби до 2,2 милиарда евро през 2020 година, чрез органичен растеж и потенциални сделки", коментира Баравале.

По неговите думи Lavazza в момента разполага с 1,5 милиарда евро свободен капитал, които могат да бъдат вложени в сделки с по-малки конкурентни фирми.

Все още обаче, за да стане лидер на пазара на кафе, италианският производител ще трябва да "пребори" гигантите Nestle и JAB.