WeChat на Tencent съобщи, че производителят на iPhone Apple отваря магазин в платформата на социалната медия. По този начин гигантът разширява каналите за търговия на дребно във втората по големина икономика в света, съобщава CNBC.
WeChat е доминиращото в Китай приложение за съобщения, което също така предоставя услуги за електронна търговия, предаване на живо и плащане. В негово изявление се казва, че потребителите ще могат да купуват продукти на Apple, включително iPhone, iPad и Mac, от новия магазин.
Ходът на Apple идва в момент, в който китайските потребители все повече се обръщат към платформите на социалните медии като WeChat и Douyin на ByteDance - китайската версия на TikTok, за да пазаруват.
Освен собствените си магазини и уебсайт, Apple вече има магазин на онлайн пазара Tmall на Alibaba.
През май тази година американският технологичен гигант за първи път се опита да рекламира продуктите си по време на живо предаване в Китай.