Всички познаваме марката Coca-Cola. Тя присъства на всички пазари. Цели поколения са израснали с напитките на компанията. Но постигането на подобен завиден успех в бизнеса е сериозна работа и никак не е лесно, пише entrepreneur. Как компанията се превръща огромната корпорация, която познаваме днес?

Ето някои от тайните за успех:

Упоритост

Едно от нещата, които са задължителни за бизнеси от подобни мащаби е постоянството. Ето защо, въпреки големия си успех и въпреки, че е лидер на пазара, Coca-Cola има постоянни рекламни кампании през всеки сезон. Изграждането на престижно име на пазара изисква много усилия.

Компания, вярна на ценностите си

Друг аспект, който  прави Coca-Cola толкова успешна компания, е че е вярна на своите ценности. В рекламните си кампании Coca-Cola винаги насърчава стремежът към щастие, семеният уют и уважението.

Добро проучване на пазара

Компанията знае добре какво точно прави успешен даден продукт на пазара и как да бъде по-търсен от потребителите. Въпреки това винаги има степен на риск, който трябва да бъде поет.

Емоцията като средство

Когато на пазара излиза нов продукт на компанията, той винаги е рекламиран чрез мащабна рекламна кампания. Един от ключовете за успех на Coca-Cola е, че успява да накара потребителите да се чувстват специални, когато консумират продуктите на компанията.

Освен това Coca-Cola създава история зад продукта, за да го направи още по-привлекателен за потребителите.

Залага на разпознаваемо лого

Образът, с който се представя една компания е много важен. Coca- Cola създава лого, което е отличително и с уникална опаковка (например стъклените му бутилки. По този начин потребителите запомнят продукта. Логото на Coca-Cola е разпознаваемо навсякъде по света, а имиджът на марката е толкова сериозен, че дори прототипът на Дядо Коледа (бяла брада, червен костюм) е измислен от компанията за коледна кампания.