Девин АД пуска нов продукт на пазара - DEVIN Fresh
Инвестиционна програма за пълна модернизация в Девин АД е приключила в края на месец юни. Така фабриката за производство и бутилиране на вода удвои капацитета си и постигна по-висока ефективност на производство.
С модернизацията на завода компанията извърши подмяна на опаковките на всички разфасовки на минералната и изворна вода.В същото време продажбите в Румъния вече представляват 3 % от общите продажби на бутилирана вода с едноименната марка.
Девин АД започна производството и на овкусените води. Продуктът носи името DEVIN Fresh и ще предложи на потребителите здравословна алтернатива на всички газирани напитки.
Новият продукт е с натурални съставки, без консерванти и изкуствени оцветители и ще се предлага в три освежаващи вкуса – екзотична комбинация от ягода и гуава, цитрусова комбинация от портокал и киви и класически вкус на ябълка.
В голяма част от европейските страни като Италия, Англия, Франция, пазарното присъствие на овкусените води е значително, поради факта, че именно овкусените води са основна алтернатива на газираните напитки. Причина за това е все по-голямата взискателност на потребителите към състава и произхода на консумираните продукти, за което основен движещ фактор е желанието за здравословен живот.
По данни на водещата онлайн агенция за проучвания Datamonitor, категорията на овкусените води в Европа е нарастнала с 43% за периода от 2000 до 2007 година, като се прогнозира до 2010 г ръст от 66%.
С добавянето на DEVIN Fresh към продуктовото портфолио, завода в гр. Девин притежава най-голямата продуктова гама в сравнение с всички конкуренти на Балканския полуостров, казват от компанията.
За периода на първото шестмесечие консолидираните приходи от продажби на Девин АД отбелязаха ръст от 22% в сравнение със същия период година по-рано, надхвърляйки оборот от 30 млн. лв. Постигнатият резултат на дружеството е в съответствие с разчетите на мениджмънта за настоящата година.
Компанията е финализирала успешно и обособяването на бизнеса с доставка на вода за офиси в 19-литрови бутилки като отделна дружество. Като резултат, този бизнес е нарастнал значително до 30% спрямо 11% ръст за пазара по данни на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България (АПБНБ).
Паралелно с ръста на продажбите на вода за офиси, във възходящ тренд са и продажбите на Red Bull, които нарастват с 24% спрямо същия период на 2007 г.
Архив
/
Девин АД пуска нов продукт на пазара - DEVIN Fresh