Броят на абонатите на vivatel се е увеличил от 215 хиляди в края на 2005 на близо 700 хиляди към 31 декември 2006 година, което представлява увеличение от 35% на тримесечие и от 185% за годината.

Това стана ясно от последния финансов отчет, който телекомът внесе в Комисията за финансов надзор и Българската фондова борса в края на миналия месец.

Новият мобилен оператор е изразходвал значителни експлоатационни средства в резултат на въвеждането и утвърждаването на позициите на новия бранд vivatel.

През 2006 година разходите за реклама на БТК Груп са се увеличили с 82% с цел налагането на новите продукти и услуги на мобилния оператор.

Това е довело до увеличаване на броя на клиентите и до повишаване информираността за марката vivatel.

Vivatel прогнозират да увеличат пазарния си дял в страната на 13% до края на 2007 г.