Шефът на Tesla Motors Елон Мъск обяви водородните коли за „загуба на време" по време на откриването на центъра за обслужване на Tesla услуга в Мюнхен. Всъщност, Мъск използва друго определение, но то е достатъчно нецензурно, да за не го споменаваме директно, пише GreenTech.bg.

Проблемът, според Мъск, е че водородните горивни клетки са технология, в която производителите на авто-технологии наистина вярват. Това е по-скоро маркетингв трик, убеден е Мъск. Дори в най-добрия случай, според него, по отношение на плътност и цена „горивните клетки не могат да са на равна нога със сегашните литиево-йонни батерии".

Водородът има своите поддръжници, разбира се - няколко автомобилни производители вече разработват своите прототипи - фирми като Hyundai , Toyota и BMW се стремят да пуснат превозни средства с горивни клетки по пътищата в следващите 2-3 години.