Автомобилните компании ще печелят от електромобили толкова, колкото от тези с двигатели с вътрешно горене. Така смята главният изпълнителен директор на Audi Маркус Дюсман. Според него това ще бъде реалност през следващите две до три години, съобщи изданието electrek.co.

Още миналия месец Audi обяви ускоряване на плановете си за електрификация. Според него производство на последния им двигател с вътрешно горене ще е през 2033 г. (ако хората все още купуват дотогава конвенционални коли) и план за пускане на нови превозни електрически коли до 2026 г.

По време на този преход Audi не очаква да забави доставките на своите превозни средства, дори напротив. Към момента автомобилният производител очаква да достави около 2 милиона превозни средства тази година и да увеличи до 3 милиона превозни средства до 2030 година.

В нов доклад на германския Spiegel се посочва, че в момента главният изпълнителен директор Дюсман очаква електрическите превозни средства на марката да станат толкова печеливши, колкото и автомобилите с двигател с вътрешно горене през следващите две до три години.

Рентабилността на електромобили е от решаващо значение за електрификацията. Ако се произвеждат само на загуба, те няма да се произвеждат дълго.

Известно е, че Tesla има най-големи печалби в индустрията от своите електрически превозни средства, но всъщност те са ниски, защото инвестира сериозно в своя растеж, коментират от electrek.

Тесла обаче е в друга позиция, за разлика от старите производители на автомобили. Компанията няма бизнес с двигатели с вътрешно горене и няма тепърва да преминава към електрически превозни средства.